Mercedes Benz W 205 2017 / NOX sensor Off, Lambda Delete Upgrade & CAT Off

NOX senzor odvaja azot i kiseonik pomoću katalitički aktivne elektrode. Količina kiseonika se meri na isti način kao kod širokopojasnog ili linearnog senzora kiseonika.

NOX senzor ima dve komore. U prvoj komori (koja je slična onoj kod širokopojasnog senzora) sadržaj kiseonika u izduvnim gasovima se meri na oko 10 ppm. Struja potrebna za ovo je obrnuto proporcionalna odnosu vazduh/gorivo i može se koristiti za korekciju NOX signala u zavisnosti od izmerenog odnosa vazduh/gorivo. Reakcija NOX, razdvajanje na azot i kiseonik, odvija se u drugoj komori. Struja potrebna da se oblast oko platina-rodijum elektrode održi bez kiseonika proporcionalna je koncentraciji NOX i stoga daje merni signal.

Pošto NOX senzor ima ograničen životni vek, on će pre ili kasnije otkazati. Ako signal koji NOX senzor emituje više nije unutar određenog opsega, kontrolna jedinica motora će memorisati grešku, što će dovesti do toga da motor pređe u režim slabljenja, povećavajući potrošnju goriva i izazivajući lako zaustavljanje motora. Lampica kvara motora takođe se pali. U mnogim slučajevima, NOX senzor je neispravan.

Prilikom promene izduva (to se uglavnom radi radi jaceg zvuka i boljeg ubrzanja) na benziskim motorima novije generacije osetljiva Lambda sonda detektuje promenu stanja katalizatora i prijavljuje gresku. Servis struja ima resenje u vidu Sofwerkog iskljucivanja iste.

SCR (selective catalytic reduction) – selektivna katalitička redukcija je tehnologija koja se koristi za redukciju azotnih oksida (NOx) iz izduvnih gasova dizel motora. Zasnovana je na AdBlue® koji se naziva i izduvna tečnost za dizel – 32,5% rastvora uree u prečišćenoj vodi koja se ubrizgava u izduvnu cev.

Urea u AdBlue® oslobađa amonijak (NH3) uz visoke temperature izduvnih gasova. Ovaj amonijak hemijski reaguje sa azotnim oksidima (NО i NО2) u katalitičkom pretvaraču kako bi se stvorila neškodljiva para azota (N2) i vode (H2O).

AdBlue® (diesel exhaust fluid) je sredstvo koje koriste vozila opremljena sa SCR (selective catalytic reduction) katalizatorom. AdBlue® se sastoji od uree koja je pomešana sa destilovanom vodom. Princip rada sistema temelji se na hemijskoj reakciji selektivne katalitičke redukcije pri kojoj se štetni azotni oksidi pretvaraju u azot i vodenu paru. AdBlue® se ubrizgava pre SCR katalizatora a samim procesom se upravlja preko raznih SCR senzora. Sistem je prilično osetljiv i greške se javljaju često, i to dovodi do problema u svakodnevnoj vožnji. Problem se rešava odjavljivanjem AdBlue® sistema iz motornog računara – trajno rešenje svih problema koji može da uzrokuje AdBlue®.

Chiptuning Performance

atm_chiptuning_performance Dealer Beograd
@radenkostruja
AUTO SERVIS STRUJA 96

www.strujaservis.rs

#struja #chiptuning #chiptunes #auto #automobil #autoelektronika #servis_struja96 #dijagnostika #autoklime #autoelektrika #autokljucevi #dtc_off #dpf_off #agr_off #coding_programing #kilometraze #coding_adaptation

MERCEDES BENZ Chiptuning – izaberite Vaš model