Postoji li razlika u dijagnostičkim alatima?
Univerzalnih dijagnostičkih alata je sve više i široko su dostupni korisnicima i vozačima. Ali, ne zavaravajte se. Današnji složeni elektronski sistemi u vozilima ne dopuštaju improvizaciju ili amaterizam. Profesionalni dijagnostički alati će pored pokazane greške, otvoriti i bazu podataka sa precizno zabeleženim greškama, izmerenim parametrima i kompletnom analitičkom putanjom do donošenja konačne i precizne dijagnoze kvara na vozilu. U bazi podataka zabeleženi su fabrički podaci o recimo, struji napajanja na senzoru, na kom pinu se meri signal, kakav treba da bude ispravan signal … Profesionalni dijagnostički alat takođe u svakom modulu otvara merni sistem svakog relevantnog parametra dok obični, amaterski dijagnostički alati, to ne mogu. Dijagnostički uređaji nam pokazuju greške i podatke kao što su npr. temperatura rashladne tečnosti, broj obrtaja, pređeni put, broj regeneracija, testiranje senzora, količinu ubrizganog goriva, zasićenost smeše, pritisak itd. Dijagnostički uređaji resetuju pređeni put od servisa, resetuju vrednosti nakon zamene Dpf filtera, Agr ventila, protokomera, map senzora, omogućavaju reset raznih jedinica i računara nakon pada napona (pa isti rade drugačije ili su ostali u modu štednje energije), kalibrišu senzore za ugao, daljinu, visinu, količinu i još mnogo toga …