SAVRŠEN PROIZVOD, BAŠ PO VAŠOJ MERI !
VIŠE SLOBODE I SNAGE U VOŽNJI UZ ZNATNU UŠTEDU GORIVA !
ATM Chiptuning je savršeno prilagođen proizvod koji Vašem automobilu pruža dodatnu pouzdanost i fleksibilnost.
Zahvaljujući dodatnoj snazi i obrtnom momentu oslobođenom nakon primene ATM podešavanja čipa, vožnja postaje potpuno drugačije iskustvo.
Auto servis STRUJA96 nudi Vam pogodno rešenje za skoro svako vozilo na benzin ili dizel!
ŠTA JE PRILAGOĐAVANJE ČIPA?
SPECIFIČNO PODEŠAVANJE SOFTVERA ZA UPRAVLJANJE MOTOROM ILI AUTOMOBILOM
Kako to funkcioniše u praksi?
ATM softver zasnovan je u osnovnom podešavanju na optimizaciji koja se vrši matematičkim proračunima u kombinaciji sa merenjima snage i njihovim poređenjem sa bazom podataka za svaki mehanički sklop koji se remapira. Softverska optimizacija uvek se analizira pre i posle programiranja softvera.
Sva ispitivanja originalno se rade na novim automobilima sa pređenih svega nekoliko kilometara, za koje smo sigurni da su u besprekornom stanju.
U mnogim slučajevima rezultat će zadovoljiti traženi standard i neće biti potrebe za dodatnim prilagođavanjem softvera. To se proverava detaljnim testiranjem i evidentiranjem svakog automobila. Testiranja se rade na putu ali je važno i poređenje sa podacima iz baze podataka.
Proizvedene mape ATM inženjeringa su apsolutno optimizovane u fabričkim standardima za svaki tip automobila!
ZAŠTO UOPŠTE RADIMO PRILAGOĐAVANJE ČIPA?
MORATE RAZUMETI DA AUTO SA PREĐENIH 100.000KM NIJE ISTI KAO ONAJ SA 5.000KM
Benzinski motori
Kod vozila sa benzinskim motorom posebno treba razmisliti o trošenju svećica, klipova, karika, turbine, remenja ili lanca i mnogih drugih komponenti. Povećano zagađenje javlja se kao posledica promena na usisnim i izduvnim ventilima i lambda sondi. Jako je važno da se održavanjesprovodi redovno pre nego što se automobil može podesiti.
Naročito su istrošene svećice problematične kod benzinskih motora i direktan su uzročnik ne tako dobrog rada motora. Vozači to ne primete previše jer je trošenje svećica prilično ravnomerno.
Dizel motori
U slučaju dizel motora, trebalo bi posebnu pažnju obratiti na habanje brizgaljki, turbo kompresora, EGRa, filtera za čađ (DPF). Prljavi filter za čađ u vozilu sa dizel motorom, često je uzročnik neispravnosti i gubitka performansi.
OPTIMALNO PODEŠAVANJE
NEKADA JE NEŠTO MANJE U STVARI MNOGO VIŠE !
Zbog ovih habanja i nesavršenosti, motor će radit drugačije od novog motora. Kao rezultat, osnovna podešavanja motora
više ne mogu biti dovoljna za postizanje maksimalnih performansi i takav nedostatak jedino je moguće nadomestiti
softverom (prilagođenim podešavanjem čipa) kako bi motor bio podešen što bliže optimumu.
Prednost postupka je što dobijate skoro savršeno podešen motor uz očuvanje maksimalnog životnog veka istog.
Nedostatak je što snaga tako podešenog motora može biti nešto niža od prvobitno očekivane.
Ipak, za nas je najvažnije da automobil kao celina radi što bolje a motor radi glatko što uvek ima prednost nad par izgubljenih konjskih snaga.
PROIZVODI ZA PODEŠANJE ČIPOVA
Softverski paketi za podešavanje čipova uključuju pakete u kojima je upravljački softver prilagođen direktno u elektronskoj upravljačkoj jedinici (Srcu vozila).
Kako je nemoguće svaki automobil opremiti prilagođenim softverom, na stranici sa metodama podešavanja čipa naći ćete više informacija o metodama i alternativnim načinima podešavanja čipa.
RAZVOJ SOFTVERA ZA PODEŠAVANJE ČIPOVA
OSIGURAN NAJPOVOLJNIJI ZAVRŠNI REZULTAT
Auto servis STRUJA96 je partner ATM-a koji sa ponosom garantuje da pripada odabranoj grupi u Evropi koja je u stanju da sama razvije održivi softver za podešavanje čipova. To omogućava najoptimalniji krajnji rezultat za vaše vozilo. ATM programeri su visoko obučeni i koriste sistem za testiranje napajanja kako bi usavršili softver za podešavanje čipova do savršenstva. ATM zna kako da na najefikasniji način izvuče najbolje moguće performanse na benzinskim i dizel motornim vozilima.