RAZVOJ SOFTVERA ZA PODEŠAVANJE ČIPOVA

OSIGURAN NAJPOVOLJNIJI ZAVRŠNI REZULTAT

Auto servis STRUJA96 je partner ATM-a koji sa ponosom garantuje da pripada odabranoj grupi u Evropi koja je u stanju da sama razvije održivi softver za podešavanje čipova. To omogućava najoptimalniji krajnji rezultat za vaše vozilo. ATM programeri su visoko obučeni i koriste sistem za testiranje napajanja kako bi usavršili softver za podešavanje čipova do savršenstva. ATM zna kako da na najefikasniji način izvuče najbolje moguće performanse na benzinskim i dizel motornim vozilima.

CHIPTUNING SOFTVER

OSIGURAN NAJPOVOLJNIJI ZAVRŠNI REZULTAT

IZMENE

Svaki automobil je fabrički opremljen standardnim upravljačkim softverom. U većini slučajeva, ovaj upravljački softver razvijen je dobro u okviru maksimalnog opterećenja relevantnog motora. ATM koristi fabrička podešavanja kako bi optimizovao parametre softvera u idealnoj meri. Ova fina podešavanja rezultiraju između ostalog većom snagom i obrtnim momentom.

Kao rezultat dobijamo poboljšanje od 20 do 40% za motore sa turbo kompresorima. Za motore bez turbo-a, optimizacija upravljanja motorom donosi porast snage od približno 10%. Drugi aspekt koji se vidi kao velika prednost je taj što motor postaje fleksibilniji nakon optimizacije i brže reaguje na papučicu gasa.

UPRAVLJANJE MAPAMA

Tokom modifikacije softvera, ATM prilagođava sledeće mape

  • Ubrizgavanje goriva;
  • Limit obrtnog momenta;
  • Pritisak turbo punjenja;
  • Odnos goriva / vazduha;
  • Pritisak goriva.

VARIJANTE FABRIČKOG SOFTVERA

Proizvođači automobila razvijaju automobile sa različitim softverskim varijantama, dobro napisanim u okviru opterećenja motora. Zahvaljujući ovom širokom prilagođavanju, proizvođač automobila ima mogućnost da prodaje različite verzije, sa različitom snagom, određenog modela. Svaki automobil koji napusti fabriku ima određenu sigurnosnu mapu. Ova mapa je dobro podešena kako bi se sprečilo oštećenje motora. To ATM-u nudi mogućnost da ovaj ostavljeni prostor popuni novom, bolje optimizovanom mapom, a da u isto vreme ne žrtvujete životni vek motora motora.

TESTIRANJE OPTIMIZACIJE SOFTVERA

Softver je razvijen putem ATM-ovog ispitnog stola sve dok ne ispuni sve zahteve i očekivanja. Pored toga, testni sto još jednom potvrđuje stvarnu dobitak na performansama ostvaren kroz poboljšanje i optimizovanje nove softverske mape.

CHIPTUNING FAZE

STAGE 1

STAGE 1+

Dijagnoza motora + evidencija podataka

Softver

Stage 1

Stage 1

Probna vožnja na putu

Chiptuning sertifikat

Podešavanja uz rad motora pre i posle

Stage 1 Chiptuning sastoji se od optimizacije performansi vašeg vozila softverskim prilagođavanjem sistema za upravljanje motorom. Modifikacija softvera podrazumeva podešavanje parametara motora kao što su ubrizgavanje goriva, regulacija obrtnog momenta, pritisak turbine, odnos goriva i vazduha i pritisak goriva.

Stage 1+ Chiptuning takođe sastoji se od optimizacije performansi vašeg vozila softverskim prilagođavanjem sistema za upravljanje motorom. Reprogramiranje softvera podrazumeva podešavanje parametara motora kao što su ubrizgavanje goriva, regulacija obrtnog momenta, pritisak turbine, odnos goriva i vazduha i pritisak goriva.

Stage 1+ Chiptuning razlikuje se od Stage 1 Chiptuninga finijim podešavanjima parametara motora. Takođe dobićete Sertifikat o podešavanju faze Stage 1+ Chiptuning.

Ovim podešavanjem mnogo se više koristi potencijal DSG menjača. Većina DSG menjača može mnogo više od fabrički predviđenih podešavanja. Prilikom odabira više faze podešavanja, gde se postižu veći momenti i veće snage, podešavanje DSG-a je čak neophodno za planirani prirast snage.

EGR ventil (ventil za recirkulaciju izduvnih gasova) je ventil koji osigurava vraćanje izduvnih gasova u motor da bi se smanjila emisija štetnih gasova. EGR ventil može prouzrokovati kontaminaciju u bloku motora i zato se ponekad zatvara isključivanjem softvera. Isključivanje EGR ventila je zabranjeno u nekim zemljama Evropske unije.

DECAT se koristi za automobile koji u sistemu izduva više nemaju katalitički pretvarač. Nakon uklanjanja katalitičkog pretvarača, ECU će to otkriti i može pokazati poruke o grešci. Zbog toga se ovo mora prilagodi softverom.

Regulacija zapremine usisnog razvodnika vrši se leptir ventilima koji diferenciraju dužinu kako bi se postigao bolji obrtni moment i efikasnost. Ovi ventili mogu se ukloniti i isključiti softverom u sistemu upravljanja motorom. Izvanredna mogućnost da softver preuzme ulogu mehaničke komponente.

Danas mnogi novi automobili imaju ograničenje brzine. Ovaj graničnik osigurava da se ne postigne puni potencijal brzine. Ovo ograničenje brzine softver može isključiti.

Start & Stop sistem osigurava da se motor automatski isključuje u praznom hodu. U mnogim automobilima sistem se može isključiti dugmetom. U određenim slučajevima to nije moguće, pa se u tim slučajevima funkcija jednostavno može isključiti i softverom.

DTC, ili sistem za dijagnostičke kodove grešaka, su izveštaji o kvarovima motora ili menjača koje je otkrio sistem upravljanja. Ove se notifikacije mogu isključiti čim se nađe uzrok i bude razrešen.

Launch control je pomoć koja omogućava savršeno ubrzanje. Sistem može biti programiran u nekim automobilima. To je složen sistem koji osigurava da motor, menjač i pogon rade zajedno.

ALS ubrizgava dodatno gorivo i usporava paljenje da bi povećao turbo pritisak dok gas nije potpuno otvoren. Dizajniran je da smanji vreme odlaganja turboa pri ubrzavanju. Pravi ALS je pogodan samo za reli automobile, ali mnogima je sistem zanimljiv jer će zvuk izduvnih gasova i motora zvučati kao trkački automobil.

Pop&Bang mapa radi na istom principu kao i ALS sistem osim u situaciji kašnjenja